sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Mä oon niiiiiiiiiiin poikki.....

Siis just ja just jaksan kirjottaa tän.. Mulla on nyt niin tapahtumantäyteinen viikonloppu takana et huhheijaa vaan.
Me lähettiin aamupäivästä koko porukka mummilaan kun oli niin fantsu sää! IM:n iskä oli tehny meitä varten ihan mieltsin hienon polun metsään. Siel me sit kirmailtiin koko porukka ja ai et oli kivaa!
Äiskä ja Yhmä jäi sit viel loppupäiväks sinne ku mummi halus lähtee niiden kans viel lenkille ja mä vähän ihmettelin että miks mä en saa jäädä. No se sit selvis aika pian ku mua ja IM:a tultiin hakee meidän pihasta johonkin. Siin autos oli melkein mun ikänen Savu -sheltti ja sit sellanen harmaa pieni ja pystykorvainen Kipinä. Mä olin kyl aika kyssärimerkkinä et mikä tää homma nyt oikein on!

Sit me saavuttiin sellaselle isolle parkkipaikalle ja siel oli ihan sikapaljon muitaki shelttejä! Mä aattelin et ei tää kyl sellanen näyttelyjuttu oo...Niit shelttei tuli vaan lisää ja lisää sinne. Ai joo, ja vähän hassuu, näin vuorokauden sisään jo toistamiseen hepan! Sen IM oliki nyt sen perässä sellasessa häkkyrässä, eikä selässä. Outoo. Sil hepal oli kelloki joka kilkatti. Voi hyvää päivää mä aattelin taas...

No kun niit shelttei sit oli tarpeeks tullu paikalle (joku varmaan oli siel tien päässä sit jo estämässä ettei niit pääse enää lisää..?) ni me lähettiin letkassa kävelemään. Hirveesti nähtiin sellasii ihmisii jotka liuku joidenki ihme jutskien päällä ja käsissä niil oli kepit. Emmä niist niin välittäny eikä nekään meistä.
Meilt kaikilt sit irrotettiin talutushihnat ja vitsit kyl tosi monilla oli ihan sikahauskaa! Mä vähän mamoilin IM:n jaloissa mut sit uskaltauduin muiden joukkoonkin. Pitihän mun taas eka tarkastaa tilanteen turvallisuus... Tolt agentti-Artulta saa siihen kyl ihan törkeen hyvii vinkkejä. Arttu sanooki et se on tän taloyhtiön pääsheriffi. Eli siis varpisti joku tosi tärkee tyyppi! Hiukan tuleekin sillä leveiltyä tuolla kylillä... Mullehan ei sit kattokaa kukaan uskalla tulla ryppyilee!

Mut siis nyt oikeesti meen nukkuuuuuuuu... zzzzz......

terkuin
ulkoilmalla myrkytetty Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti