perjantai 28. tammikuuta 2011

Sainpas mä niitä pentukavereita kuitenkin...

Aluks kun mä kerroin että jouduin pienenä elää aika kauan ilman sisaruksia, niin vitsit, mähän sainkin niitä sit lisää jälkitoimituksena tossa marraskuun lopulla! Vähän siistii!
Toi sinisilmäinen yhmä koira teki 5 (miettikää VIIS kaverii!!!) pentua. Sit kun ne oli jotain 4 viikkosia niin ne halus alkaa leikkii mun kaa. Kävin sitä ennen melkein päivittäin ruinaamassa äiskältä ja siltä Yhmältä että jokojoko, koska saa leikkiä.
Ne muutamat viikot oli mun tähänastisen koiranelämän ehkä parasta aikaa! Vähäks me painittiin ja leikittiin ja juostiin ja revittiin leluja. Niin siistii, niin siistii, ette arvaakaan!!!

Mut sitten... Sit tuli se päivä et ne lähti. Mälsää. Mut mä sit leikin yksin, tykkään muuten tosi paljon sukista. Mul on ainaskin 20 omaa sukkaa. Tai mä vaan niinku omin ne ittelleni. Oon mä vähän tehny niihin reikii ja sillee.... Ja sit ton ihmismamin uudet  Snoopy -verkkahousut rei'itin, se oli kyl vähän surullinen siitä kun oli tuonu ne jostain Belgiasta (????) asti. Noh, emmä sitä tienny! Oikeesti!
Ja vähän mä maistoin sen yöpaitaakin, olkapäähän ja helmaan piti tehdä tuuletusaukot. Mut aaah hah haa, arvatkaas mihin sen tuuletusaukon niihin Snoopyhousuihin tein.... *tirsk tirsk tirsk*.

No mä oon sen verta söpö et mulle ei oo tosta suututtu ikinä, mut itse asiassa ehkä noi ihmiset ei ees tiiä että mä ne kaikki tein, koska mä teen sen aina salaa! Vähänkö oon ovela.

Yours sincerely (oon näättekö kansainvälinen ku lähen koht sinne Eestiinki...)
-Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti