perjantai 28. tammikuuta 2011

Mun perhe

Mä kerroinki jo noista kavereista joiden kans mä asun, tässä vähän kuviakin niistä..
Tää on mun äiti, se on tosi ihana ja kiltti ja kärsivällinen mun kanssa. Maailman paras.
Ja täs on sit se Yhmä koira, ei se ehkä oikeesti oo niin yhmä kun annetaan ymmärtää, mut ehkä se nimi on annettu sille ihan rakkaudella.. Siis se mikä mua niin jaksaa ihmetyttää ja naurattaa, on se, että se on joku KANSAINVÄLINEN MUOTOVALIO, siis eikääää.... Kattokaa ny sitä!!!!
Joonas, tarhasetä ja niin ihanan pitkäpinnainen mun kanssa. Se kyl aina pöllii mun lelut, mut kyl mä ne sit siltä aina takasin jotenki saan... Tässäki kuvassa sillä on MUN pupu...
ps. ei sekään ihan ruudinkeksijältä näytä...
Täs kuvassa oon sit mä itte sekä vähän näkyy sitä isoa mustaa Arttuakin. Arttu kun on sitä mieltä että kovat jätkät ei kameran eessä poseeraa, ni siks kuva on vähän tollanen....
Tähän lopuks viel yks kuva jonka ton mun ihmisen veli on ottanu, se vähän piti hullunhommana noita meidän pöydälläseisomisharjotuksia...... Että se jakso päivitellä kun oli harjat ja vesipullot ja kaikenmaailman härpäkkeet mukana.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti