lauantai 29. tammikuuta 2011

Ette arvaa millanen aamu....

Mun aamuhan alkaa aina sillä että annan miljoona biljardia pussua (=pusua) kaikille. Sit mä pääsen ulos, toi takapiha on iiiiihana! Joskus mä saatan tehdä kyl pissit siihen sanomalehden päälle jos IM (ihmismami) ei avaa ovea tarpeeks nopeesti. Joskus se kantaa mut makkarista takaovelle etten kerkee kyykistyy tohon paperille, niin noloooooooooooooooooooo.....

No mut siis siihen aamu-ulkoiluun. Mä, äiti, yhmä ja iso musta Arttu mentiin siis ulos. Joonas halus jäädä viel pötköttelee IM:n viekkuun. No sit tuli vuoronvaihto ja me tultiin sisään ja J meni ulos. Muutaman minuutin päästä mä sain ihan mieltsit raivarit ku meidän takaovesta tuijotti JOKU ihme tyyppi!!!!!! Siis mä olin niin pahana, ilmotin siitä kaikille, ja mitä ne teki... Muut koirat ei välittäny mitään (hei haloo, hätätilanne!!!) ja IM vaan nauro. Kyllä mä olin pikkasen kireenä tosta, tollanen tilanne ja kukaan ei ota tosissaan. Sit mä aattelin et Joonas taatusti ymmärtäis mua, kun se ajaa aina ne leijonatkin veks jotka yrittää tulla tosta telkkarista tänne olkkariin.
No mut hyvänen aika, mä en löydä Joonasta mistään ja se saakutin outo hemmo tuijottaa edelleen takaovelta. Tää tilanne alkaa nyt mennä ihan CSI tms osaston hommiks. Hiivatti kun pientä koiraa voi sapettaa. Mut sit tietteks mitä... Emmä voi kertookaan tätä.... Mut siis.... Öööö.... Joo nyt mä keksin! Niin siis siinähän kävi sit sillei et Joonas oli ilmeisesti juossu etuovesta ja menny takapihalle ja ajanu sen hiipparin veks ja se ootteli sit siel oven takana et sankari tultais päästää sisään.
HUH, mihin me jouduttaiskaan ilman tota etevää vahtia.....???

Terveisin,
tuleva poliisikoira Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti