perjantai 28. tammikuuta 2011

Juokse, seiso, juokse, mee pöydälle...

Joo eli siis mähän joudun nyt lähtee aika moneen näyttelyyn ja yhessä oon jo käynykkin. Onneks se oli tossa ihan lähellä ku mä en kauheesti tykkää mennä autoon. En oikein tiiä et miks en tykkää, kun noi muut tääl asuvat mun kaverit tykkää siitä ihan sikana. No ne onkin ehkä vähän outoja vaik salaa mä ihailen niitä ihan mieltsisti.

No siellä oli 7 muutakin tällästä mun näköstä ja sit sen lisäks viel niinku ihan kaiken kokosia ja -näkösiä koiria. Huh mikä vilinä ja tungos siellä hallissa oli. En oo koskaan aiemmin tollases ollu. No tosi nopskaan mä siihen totuin kun sain nameja toooooooosi paljon. Hah, toi omistajakin on kyl aika vedätettävissä....

No joo, mut siis siellä piti seistä nätisti ja sit juosta ympyrää ja eestaas ja sitten mut nostettiin pöydälle jossa sellanen setä katto mun hampaat ja kopeloi mua joka puolelta. Ihmismami vähän jännitti et miten mä siit selviin kun ei me hirveesti olla tollasta treenattu, mut siis sehän meni ihan loistavasti ku mä olin niist pennuista PARAS! Hei miettikää, se kaunein! Mut kyl must oli aika hauskaa esiintyäkin.
Etten mä sit liikaa ylpistyny ni toi ihminen sano mulle että tää oli vaan pentunäyttely, epävirallinen kaiken lisäks. Höh, mun asennettahan ei nujerreta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti