perjantai 4. helmikuuta 2011

Yleisön pyynnöstä

Huh ku mä oon saanu palautetta täst mun blogista, siis niinku tietty hyvää sellasta ja hirveesti kysellään uusia tekstejä. Arvaatkaa vaan mitkä paineet mulle tuli!!
Mut siis mun elämässä ei oo niin ihmeempiä tapahtunu, eilen kävin IM:n kanssa agilityhallilla taas ihmettelemässä menoa ja meininkiä. Emmä niit estejuttuja täl kertaa tehny, mut me treenailtiin vähän kaikkee muuta. Tai mä lähinnä opetin IM:a et rupeis antaa niit namei vähän nopeemmin ja useemmin. Mä luulen että meistä tulee aika hyvä pari tässä, koska kyl toi aika nopeesti hiffas mitä mä hain.

Äiskä ja Yhmä kävi tossa yks päivä fy..fos..fyropitiaatilla, eiku fysopaatilla eiku ööö.... IM AUTA!! Siis fysioterapeutilla! Kyl mä sen oikeesti tiesin ja osasin lausuakin. Äiskä oli aika jumissa, mut Yhmä ei. Se onkin niin ihmeellinen lötköpötkökoira et ei se sais itteensä varmaan tekemälläkään jumiin. Sit ne sai jotain jumppaohjeita ja mä niin oon nauranu niille kun ne vetää tääl jotain aerobikkii!!! Mut mä kuulin sellasen jutskan et ku äiskä menee sinne fys.. siis sinne hoitoon ens kerralla ni mäkin pääsen mukaan. Tai siis joudun. Tai siis emmä tiiä. Mut siis meen nyt sinne kuiteski vaik ei mul ny pitäis mitään jumituksii ollakaan. Mut kuulemma ihan käsittelyvarmuuden parantamiseks. Siis HÄH? Et niinku sit isonaki ois helpompi käydä tollasis paikois. Emmä aio isona jumittua. Ainaskaan paikoilleni. Mä oon kattokaa menevä nainen!

IM otti musta ja mun rakkaista sukista kuvan (tos siis on vaan muutama mun sukka), vähän se pääs yllättämään, et en kerenny laittaa ripsarii yms et oon tos ihan natural... Mut rumat meikkaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti