keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Mä osaan!

Mähän oon pari kertaa pienempänä hypänny itte sohvalle. Sit huomasin et mitä mun kandee itteeni rasittaa ku IM nostaa mut aina sänkyyn ja sohvalle kun esitän etten muka osais....
Nyt sit kuitenki aattelin olla jo iso tyttö ja hypin koko ajan ihan itte! Sit saan hirmu kehut ku oon niin taitava ja kaikkee. Aattelin kyl et ottaisin mielummin namii mut on sekin ihan jees ku IM on tosi ilonen.

Mä olin maanantaina näyttelytreeneissä Vantaalla. Siel oli 5 kamuu mun lisäks, ja niist kaks oli Reino -nimisii! Me sovitiin niinku aika hyvin yhteen, Reino & Kaisa. Must se rimmas!
Siel me sit juostiin sitä ympyrää ja seistiin maassa ja pöydällä. Mä aattelin et hei kyl mä nää osaan, mut silti IM vaan treenas mua. No ei siin mitään, froliceithan siit sai. Vähän mua jänskätti ku siel hallis pärähti käyntiin sellanen tosi äänekäs laite mist tuli kait lämmintä ilmaa. Mut kyl mä sit aika nopskaan siihen totuin.

Joo ja arvatkaa onks toi Yhmä vähä ylpistyny... Se sai jonku diplomin... Joku vuoden agilitykoira. Hah, sehän vaa räkyttää ja hilluu tuol agilitytreeneiski. Tais olla väärennetty asiakirja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti