sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Yhmä on aika kiva..

se nimittäin toi mulle KOKONAISEN PUSSIN Froliceja tänään!!!!! Siis niin siistii!! Mä täällä hypin ja pompin riemusta! Hyppelin vähän Artunkin päälle ja se ei oikei tykänny, mut mäpä en välittääny ku mulla onkiiiii isooo pussiiii froliceittttttt!

Yhmä ja IM oli tänään kisaamassa agilityä ja sieltä ne sen pussin voitti ja anto tietty sen mulle. Mäkin olin päivällä siel kisapaikalla kattomas menoa ja meininkiä. Se oli sellanen tosi meluisa kuplahalli. Aika jänskä paikka.
Joo ja sit meil oli siel silmäpuolien kokoontumisajot, koska siel oli Yhmän äiskä ja sen äiskän veli, eli Yhmän eno ja niil molemmil oli samanlaiset silmät ku mulla, eli toinen ruskee ja toinen sininen. Aika vänkää. Sit siel oli Yhmän siskopuolet Goa ja Myra, ne oli kans kyl tosi kivoi ja se Goa meni tosi upeesti aksaa ja sai palkintoja ja kaikkee. Siistii!

Eilen mä olin näyttelys. Mut mä päätin siel kehässä et en haluu taas jäädä sinne koko illaks oottaa niit loppukilpailuit, ni päätin pelätä tuomarii.. Se oli kyl tosi kiva ja kiltti täti, mut mä nyt päätin olla kuiteski sellanen. IM:a kyl harmitti, mut ei se mulle tieteskää vihanen ollu. Mulle ei kerta kaikkiaan voi olla vihanen!

Mums mums mums röyh nams nams meen nyt syömään froliccei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti