torstai 10. helmikuuta 2011

Pakkaamaan!

Tänään IM on ravannu tääl kotona ees ja taas ja kantanu jotain vaatteita ja hiuslakkoja ja hammasharjoja. Se kuulemma pakkas ku me lähetään huomenna LAIVALLE!!! Siis jee! Mä heti ilmotin et ekaks sit pallomereen ja sit taxfreehen ostaa namei ja sit taas pallomereen ja sit haluun sellasen poskimaalauksen. Mut ¤%%¤%&XXX!&%#)"/" sentään!! Mä joudun olee koko laivamatkan AUTOSSA!!!! Voi /%&¤%¤&&!!!
Hotellis sit ainaki tuun aamulla sinne aamiaisbuffettiin. Nih.

No joo siis pakattu on juu.. Mäkin sain pakata mun oman repun, arvatkaa mitä siel on? No mä laitoin 15 sukkaa ja sit tosi paljon Froliceja, ne on mun lempparinamei. Emmä muuta tarvii. Ja EHKÄ, siis iso EHKÄ, ni annan Leevinkin (se on sheltti kans, sellanen erivärinen ku mä,äiskä ja Yhmä) leikkii mun sukilla. Me ollaan kato samas huonees siel hotlassa!

Mä oon muuten kuullu ja nähny et joitain koirii haittaa toi pakkanen kauheesti, mut muapa ei haittaa! Must on tosi siistii hyppiä upottavaan lumihankeen ja kahlata siellä. Äiskääkään ei palella, mut Yhmä hyppii sillei tosi pöljästi kolmella jalalla.

Meen täst nyt nukkuu et jaksan huomen sit matkustaa, kerron sit reissun jälkeen et miten meil meni (tuun kyl tekemään kaikkeni et pääsen sinne pallomereen........................).

Terv
Matkakuumeinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti