maanantai 28. helmikuuta 2011

Kaikkea sitä....

Siis mut ja Yhmä pistettiin tänään taas autoon ja me ajettiin tohon ihan lähelle, ja arvatkaa miks...!!? Siis mä en todellakaan kässää näitä ihmisten höntsiä juttuja..
Meille molemmille tungettiin sellaset pitkät tikut suuhun ja hangattiin ikenii!! Kyl mä olin niin DAA (opettelin hiukan venäjää koska lauantaina mua kuulemma tutkii joku valkovenäläinen tuomaritäti) että tälläsest se IM viel maksaa niille eläinlääkäreille jotain. Just. Ja sit ne tikut lähetettiin Amerikkaan!!! Voi hyvänen aika mä sanon! Siis arvatkaa monta pussii Froliceit ja kuin monet sukat silläkin rahal sais.
Nii muuten, odottelen tässä Frolic-yhtiöiltä sekä Norlynilta tai Sidosteelta jotain sponssijutskii ku niit niin paljon mainostan.  Ei vaan oo paljoo tuotteit oven takana näkyny!

Pöyristynein terkuin:Kaisa

ps.ai joo, joku Aino-KAISA kait on voittanu jossain hiihdos jotain. Nimi velvoittaa.
pps. Arttu oli eilen tosi ahkera, se veti IM:n iskää sellasel potkukelkal, vähän olin ylpee Artusta. Mustki tulee isona vetokoira.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti