torstai 17. maaliskuuta 2011

Viikon menovinkit

Siis koht mul on joku uupumus... Tänään taas oli yhtä menoo koko ilta! Eka me käytiin Yhmän ja IM:n kaa agitreeneis. Mä oon vähä alkanu matkii Yhmää siellä, eli haukun kovaa ja raavin häkkiä raivoissani.
Tänään mä sit päätin että juoksen itte sellaselle puomille. Oon mä siel kerran käyny ja vähä jänskätti ku olin niin korkeel. Mut nyt mä vaan halusin mennä sinne. IM sano et onneks mä olin hihnassa etten ihan yksin sinne menny. Oisin mä kyl uskaltanu yksinki... Sit me mentiin sitä puomii aika monta kertaa ja aina ku menin alas ni sain frolicin. Siistii!

No luulin et ku ne treenit on ohi ni lähetään kotiin. No ei menty kotiin. Me mentiin sellaseen paikkaan mis oli tosi paljon shelttei! Siel oli joku trimmauskoulutus. Ei mua trimmattu mut mä siel vähän hengailin muitten kaa. Varsinki niitten pienempien. Sit yhet Otto ja Kerttu ja Elsa oli mun kaa tosi hyvii frendei! Pari niistä piti mua oikein hihnasta kiinni ku kävelin siel! Nii paljo ne must tykkäs. Ehkä mä olin niitten idoli tai jotain.. Ja sit jos muistatte Leevin, mun hotellikamun, ni seki oli siel! Se oli tosi intona mut nähdessään! Mä ehkä esitin vähän vaikeesti tavoteltavaa sille...

Joo ja sit mä en tajuu... Niit Yhmän toisia lapsia tulee siis joka nurkan takaa! Tuolki oli kaks sen lasta, Tao ja Taavi. Ne oli kivoi kans. Mut siis vähäks niit on paljon! Mut ei se mitää, nii kauan ku ne vaan on mun kamui!

Eilen me muute oltiin taas siel IM:n mummolas juoksemas pelloil ja metsis. Oltiin tosi kauan ja vähä me kaikki oltiin väskyi illal. Nii ja tänä aamuna näin kaks rusakkoo aamulenkil!

Et vauhtiviikko taas menos, mitähän vielä tuleman pitää...??!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti