sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Toi äänestys

Tosi kiva kun ootte äänestäny tos sivupalkis. Ainoo mikä mua hiukka ihmetyttää, on se, et siel on joku vastannu et EI tykkäis froliceist??? Ehkä siin on sit painettu vaa väärää kohtaa.

Mä olin tänään jakamas nimmareit mun faneille yhes näyttelyssä. Mä sain siel palkintoiki, tosin sitä ennen piti taas juosta ja seistä ja vaikka mitä. Mä olin neljäs ja niit muit pentui oli aika paljon. Savu, se mun frendi, voitti taas mut. Se oli kolmas. Mä sain Royal Caninin ruokaa tosi paljon ja sit sellasen tosi söpön virkatun tipun ja ruusukkeen ja laatan. Oisin syöny sen tipun, mut ei mun annettu!!?

Mun pitää kyl ehkä koht perustaa oma faniklubi, koska mä luulen et esim Leevin ja Hertan&Robinin IM:t haluis sellaset Kaisa -paidat. Tai viirit.

Nii, ja arvatkaa! Mä näin mun ISKÄN!!! En kyl sillei läheltä, mut kattelin kauempaa. Se oli kans siel kehäs juoksemas ja se pärjäski. Ehkä mä sit joskus meen juttelee sen kaa lähemmin. Tai sit mä otan yhteyttä sinne Kadonneen jäljillä -ohjelmaan, missä sit etitään esim. iskää, äiskää tai jotain muuta sukalaista tai frendii.

Huh muuten mitä vartioimisjuttui oon joutunu tekee täs viime päivinä... Se yks outo hemmo (jost blogin alkuvaihees kerroinki) oli TAAS tuol meidän takaovella. Mä olin siis niin pahana ettette uskokaan! Ja sit toinen jutska... Eilen ku oltiin mettäs juoksemas ni jouduin ajaa sellasen ison mustan koiran pois. Se vaan tuli sielt puiden takaa. Mä en tiiä mis Arttu sil hetkel oli, mut kyl mä suojelin Äiskää, Yhmää ja Joonasta tosi hyvin. Arttu oli ehkä havainnu sen aiemmin ja menny piiloon....?

1 kommentti:

  1. Meitin Miina toi palkintona kotiin noit froliceja. Mamma on tympee ja antaa niitä vaan makupaloina, jos satun tarjoamaan jotain temppuu. Se jopa pilkkoo niitä pienemmiksi. Varmaan syö niit itte. Mäkin vartioin, mutta lähetän Miinan edellä. Noita typeriä spanieleita on ihan hyvä pistää etujoukkoina suuriin taisteluihin. Itte sitten pähisen sen takaa pelottavasti. Odotan vielä kasvavani ja sitten... Mamma kyl naksuttelee ja syötää frolicia kun vedän pöhinältäni henkeä.

    Rakkaudella Ansa

    VastaaPoista