maanantai 21. maaliskuuta 2011

Taas piti esittää kaunista

Joo siis näyttelyynhän mut taas sunnuntaina raahattiin. Ei sillä, mul on siel ihan kivaa! Me vähä leikittiin sukanki kans siellä.
Täl kertaa olin luokkani toka, mun frendi Savu voitti mut. Mut kyl mä sain kunniapalkinnon ja ruusukkeen ja pokaalin, ja pienen pussin nameja. Mä en viittiny täl kertaa pelätä tuomarii ja IM oli ihan mieltsin ilonen. Kai se jotain sit oppi sil viime viikonlopun kurssilla, ku kuulemma siihen mun arvosteluun oli kirjotettu että esitetään erinomaisesti tai jotain sellasta. No, mä kyl otan siit kaiken kunnian ittelleni...

Ennen sitä näyttelyy me käytiin agilitykisois. Yhmä kisas. Sil oli palikat vähän kadoksissa (no koskapa ei ois...), mut sai se silt toiselt radalta palkintoi. Namei tietty. Mä voisin vaihtaa noi näyttelyt vaik agilityyn ku siel on niin kivoi palkintoi. Muistatte varmaan et viimeks Yhmä toi mulle sen pussilisen froliccei. Mä aattelin et kisaan sit vaan sellasis kisois mis on noit froliccei palkintona. Emmä muihin mee..
Nii ja siel kisois oli taas Ansa! Me ollaan ny viikon aikana nähty kaks kertaa, jee!

Sit me päästiin viel juoksee IM:n äiskän ja iskän luo metsään. Siistii! Topikin tuli meidän kaa, se on se Artun veli. Sit ku ois pitäny lähtee kotiin, ni mua rupes väsyttää niiiiiiiiiin sikana et en oikein kuullu ku IM kutsu mua... Mä viel oikein painauduin IM:n äiskän kainaloon niin et mun korvat oli ihan tukossa, et enhä mä voinu kuulla! No, sit mut vaan kannettiin sielt autoon. Pahus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti