sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Se ylläri...

.. oli siis tällänen:

Siis JEE, Yhmän lapset Kovu ja Ansa! Siis kaks niistä viidestä mun bestiksestä!!! Eka mä olin et siis keitä nää oikein on ja se Ansaki vaan ahdisteli mua ja mä vähän nappasin sitä kuonosta mut sit mun piti pyytää anteeks ku tajusin et kuka se oli. Meil oli kyl sikakivaa, me juostiin ja juostiin.
IM vähän närkästy siit mun ärähdyksestä Ansalle ja sano että mä en ois niinku ollu sille kovin sosiaalinen??? Siis täh, emmä missään sossun luukul käy??

Ja ennen tota yllärii me oltiin taas 4 tuntii sen englantia HUUTAVAN miehen koulutukses. Se syötti mulle aika paljon lihapullii ja siit hyväst mä annoin sen sit silitellä mua. Mä olin niinku esimerkkikoirana. Vähän IM oli ylpee musta! Mä näin miten se oikein hymyili ilosena ku mä olin sen sedän mukaan "super".
Ai nii, kiusasin IM:a viel sen verran lisää et vaiks se käytti mua siel ulkona vähän välii, ni mä kuitenkin tein pissit sinne halliin sisälle kesken koulutuksen. Tirskuin vaan kun IM nolona kävi hakees puhdistusainetta...
Mul oli kyl tosi kiva päivä tänään!

2 kommenttia:

  1. siis tä, mikä arähdys? Mun mamma mutis, että nyt tiedät miltä tuollainen tuntuu. Väittävät, että olen joku pilvimarjan todellinen skitso!?! Mehän ollaan supersuloisia, lähes täydellisiä B-)

    VastaaPoista
  2. Kiva jutska et säki Ansa luet mun blogii! Mut siis ihmiset on just tollasii, ei ne tajuu....

    VastaaPoista