maanantai 7. maaliskuuta 2011

Matkailu avartaa

Tai niin ne ainaki väittää. Mähän siis taas jouduin lähtee reissuun tonne Eestiin. Laivalla taas. Enkä päässy pallomereen enkä taxfreehen.

Nyt mul oli kaks uutta kamua, toinen oli Yhmän lapsi, Jose ja toinen oli Miina, joka oli aika paljon äiskän näkönen. Miinan IM oli kans mukana, ja se oli tosi kiva kun se anto mulle paljon namei. Josen IM ei ollu mukana. Meitsi oli aika ihmeissään kun se Yhmän lapsi haisteli mun takapuolta melkein koko ajan!!! Siis hei, camoooon.... Vähä outoo.

No mut onneks olin opetellu sitä venäjää kun se tuomaritäti tykkäs musta niin paljon että mä voitin sen pentuluokan! Ja ehkä osasin hiukan tanskaakin, koska niiden Yhmän 5 pennun isä oli Tanskasta ja sit se meidän sunnuntain tuomari oli kans Tanskasta ja senki mielest mä olin kaunein!

Täs on viel kuva musta ja mun uusista kamuista hotellin sängyssä:




Tost kuvast jäi nyt pois mun sukka, mulla oli se kyl mukana ja esittelin sitä noille kamuille. Ja olin mä frolicceiki pakannu ja arvatkaa mitä!!!!??? Miinan IM:lla oli kans frolicei mukana!!! Siis niin siistiä! Siit tuli nyt ehkä yks mun parhaimmist ihmiskamuist.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti