lauantai 13. elokuuta 2011

Outojen tapausten tapahtumaketju

Vitsi mä en ollu muistanu vaihtaa kuukauden kyssärii, mut nyt sekin on hoidettu! Viime kyssäriin vastattiin et 8 on käyny ulkomail ja 1 ei ollu.

Mä kävin viime viikonloppun näyttelys ja tapasin siel mun faneja, esim. Pirkon. Ja frendeihän siel oli kans, esimerkiks toi Peppi jonka kaa mä olin kesäkuus Pärnussa. Ja Kovu.

Mä oon nyt pikkasen ollu kummissani kun mua on syytetty tosi monist asioista täs viime aikoina. Eilen viimeks. Kuulemma ruokaa hävii ihmisten haarukoista ja lautasilta, sit pyykkikorist on vedetty sukkii sen korin raoista ja hajotettu ne sukat ja joku on pissannu yöllä lattiallekin.  Yhmä aina rupee kauheest hymyilee ku IM rupee kyselee et KUKA TÄN TEKI!!!??  Hah, syyttäis sitä sit kun se tollei tunnustaaki. Yhmä mikä Yhmä.

Mä ehkä meen kattoo jotain lampait parin kuukauden kuluttuu. Voiks niit syödä? IM:n kans me ollaan käyty kattoo heppoi, Hilkkaa ja Hiksuu, ne on ihan kivoi, mut sit ku ne rupee liikkuu ni meitsi ottaa ritolat.

Mä täs mietin et osallistuisinko yhteen bloggauskilpailuun vai antaisko muilleki mahiksii voittaa?
http://www.musch.fi/blogi/musch-bloggauskilpailu-voita-100-%E2%82%AC-lahjakortti





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti