keskiviikko 17. elokuuta 2011

Näyttelykuningatar Kaisa

Siis mä vähän taas katoin et ollaan menty matkii mun nimee.. Telkus on joku kiinteistökuningatar Kaisa!!! No. tälle mun nimen suosiolle ei sit kait voi mitään.

No mehän oltiin tos viikonloppuna tuol Venäjällä ja kyl mä hei sanon et olipas reissu! Mua ei ehkä ikinä oo tuijottanu niin moni ihminen ku oon autossa häkissä. Mä tuijotin niit kaikkii mun eriparisilmillä takas ja ne vähä nauro mulle. Sanoin niille et kato itte peiliin ja naura sit. Nii siis näyttelyyn me sinne mentiin IM:n ja äiskän kanssa. Sit oli mukana Tiina ja tosi kiva Hiski, ja meist tuli frendei. Sit oli viel kaks tosi isoo mustaa koiraa ja niitten IM, ja se toinen musta koira, Eve, oli mulle kyl ennestäänki tuttu ku me oltiin siel Eestis silloin mökkeilemäs ja viettämäs mun 9 kk syntsii. Me meinattiin pistää kyl vähän leikiks Even kaa hotlalla mut IM kiels ku se halus rupee nukkuu. En tykänny täst ja menin sit seisoo yöpöydälle. Seisoin siin vaan ja tuijotin Tiinaa.
No siel näyttelys mä sain taas sellasen junnusertin, ja noi muutkin sai kaikennäkösii kirjainyhdistelmii. IM oli kyl tosi väsky ku päästiin sielt takas, se on nukkunu joka päivä päikkäreit ku se tulee töistä ja mä vaan annan sille pussui ettei se nukkuis, tirsk.

Toi Joonas on kyl aika höntsä, tiettekste mitä se pelkää!!?? Mä niin nauroin kippuras ku se rupes tärisee ihan hulluna ku vessan ovi paukahteli ku tääl oli läpiveto. Se juoksi IM:n luo hakee apuu ja sit me tirskuttiin et sehän on IM:n turvamies, juoksee aina sen luokse turvaan. Mut se on kyl tosi kiva, mä tykkään nukkuu sen kainalos ku se on niin pehmee. Joonas on jo aika vanha ja viisas. Tai no ainaki vanha, jotain yheksän ja puol vuotiainen.


3 kommenttia:

  1. Sulle sattuu aina kaikkea kivaa. Meillä möksätään, kun ei mahduta jonnekin aksakurssille Turkkuseen. Hei, eiks ne tiedä kuka mä oon??? Mun IM tarttis rankasti jotain opastusta... Se kävi kampaajalla ja nyt sen pää on kuulemma suklaanruskea toffeen värisin raidoin, tsiisus =-))))Ei sen älyllinen kapasiteetti juuri parantunut siihen vaaleampaan verrattuna, sä varmaan ymmärrät...

    -Ansa-

    VastaaPoista
  2. Toffee, nam, sitä voi syödä!

    No kiva hei, Turkulaiset sit kait on vähä tollasii, paitsi et mun frendi Peppi asuu siel ja Kovu kans ja ne on kivoi.

    Tykkäätsä Ansa putkesta? Mä tykkään niinku tosi paljo, ehkä yhtä paljo ku Froliceistki.

    VastaaPoista
  3. Ku hullu puurosta =o) Ny mul on juoksu ja ei saada käydä kentällä, me kärsitään...

    -Ansa-

    VastaaPoista