maanantai 29. elokuuta 2011

Lettuja ja makkaraa

Mun lyhyessä koiranelämässä on kerenny tapahtuu jo aika paljon kaikkii kivoi jutskii. Nytki me oltiin viikonloppu leireilemässä! Oli tietteks niin siistii. Kuulin etukäteen et leireil aina syödään makkaraa ja lettui ja mähän tietty sit ootin sitä tosi kovasti. Pakkasin mun kamat jo kaks päivää ennen reissuu, otin mukaan Froliccei, en muuta.

Se paikka oli tosi kiva, me juostiin siel tosi paljon vapaana ja sit siel sai uidakin ja mä menin agilitykentällä putkee ja puomii. Olin aika taitava. Suurimmaks osaks siel oli Yhmän lapsii, myös mun frendit Kovu ja Milou. Vähän kyl näytin niille mun hienoi valkosii hampaita. Mut sit leikin kyl Myran, Miinan ja Siirin kaa. Ja vähän Taavinki, Taavin kaa me tutustuttiin kunnolla siel Latviassa.

Täs kuvas oon mä ja Yhmän lapsi Miina, vähäks ne on samannäkösii!

Parasta leiril ehkä oli se makkara ja letut. Ne oli kyl niin hyvii! Ja sit sain lohtakin, se vast oliki herkkuu. Se oli niin hyvää et ihmiset söi sen kokonaan! Me saatiin pienii maistiaisii, mut oon kyl sitä mieltä et ens kerral koirille oma lohi.

Sit joku tietteks kysy ku jätti kengät siihen eteiseen et uskaltaaks tähän jättää sukatki vai onks tääl jotain sukkavarkait.. Ni mä huusin sielt sille et "EI OO"... Tirsk tirsk tirsk... Vähä hyvä huijaus!

Mun pitää varmaan varata jo seuraava leiri...




2 kommenttia:

  1. Teillä on tainnut olla oikein onnistunut leiriloma! =) Kuulosti tosi kivalle! P.s. Jäin miettimään, että onnistuitko sä huijaamaan sit lopulta sukan itelles?! Hmmm.. ;)

    Terkuin Nane

    VastaaPoista
  2. ...oi kumpa oisin saanut olla mukana...

    -Ansa-

    toivottavasti ensi kerralla sopii IM:n aikatauluihin

    VastaaPoista