keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Moi pitkäst aikaa

Siis mä oon ollu niin kiireinen etten oo kerenny tänne kauheesti kirjottelee! IM on ollu kesälomalla ni ollaan sit oltu vähän siellä sun täällä.

Me oltiin sit 6 yötä möksällä, mä niin juoksin ettette uskokaan. Ja kyl mä uinkin. Ja söin makkaraaki. Parasta siel mökil oli se ku Nane ja sen kaverit tuli sinne kans! Hiukka siistii. Nane toi mulle sellasii ihan uusii froliccei, et en tiennykkään et niit ees on. Ihmettelen kyl et froliccitehdas ei lähettäny niit mulle koemaistettavaks ennen ku ne tulee myyntiin........

Oon mä täs kesän aikana syöny kyl tosi paljon jätskiiki. Ja mustikoita. Ja mustikkapiirakkaa. Mä osaan ihan itte poimii niit mustikoit pensaasta.

Vitsit sit IM sai tosi surullisii uutisii sinne mökille, se Artun veli ja mun tosi hyvä frendi, Topi oli lähteny koirien taivaaseen. Emmä sit tiiä mikä siinä niin surullista on, ku siel on kuulemma tosi hyvä kaikkien koirien olla. Mun sisko Siiriki on siellä ja se mun veli. Nyt ne varmaanki leikkii Topin kaa siellä. Veikkaisin et siel on sit froliccei ja jätskii niin paljon ku vaan jaksaa syödä!

Joo ja sit sen jälkeen ku tultiin sielt mökiltä ni oltiin yks päivä kotona ja taas IM pakkas laukut ja auton ja me lähettiin laivalle! Täl kertaa mä pääsin ihan sinne laivaan sisään, ku IM ei halunnu et mä ja mun frendit Taavi (Yhmän lapsi) ja Sani jäis sinne kuumalle autokannelle. Oliki kyl ihan siistii olla siel laival. Pallomereen ei menty, mut oltiin siel kannella ja sit siin käytäväl ja siis kaikki halus ihailla meitä.  No sielt laivalta me sit ajettiin Latviaan, siel mä en viel koskaan ookkaan käyny ja se oli ihan kiva maa. Me oltiin hotellis ja siel meil oli Sanin ja Taavin kaa tosi siidee. Hirveesti me leikittiin ja Sani näytti hienoi temppui mitä se osaa. Mäki osaan sellasen kurreistunnan. Ja tanssia.

Me käytiin sit kahtena päivänä näyttelys, ekana päivänä tuomari ei tykänny musta ku mul oli sen mielest liian lyhyt kaula. Mut IM sano et ei mul kyl oo! Must on just tosi hyvä et on pitkä kaula, ni pystyy paremmin kurottaa ottamaan esim IM:n ruokia salaa sen kädestä.
Tokana päivänä oli sellanen kivempi setä ja se tykkäs must ihan sikana. Mäki ehkä tykkäsin siitä. Mut en sillei ku Nanesta, tirsk tirsk tirsk, luulitte kuiteski jo!!

Ei täs sit sillei mitään ihmeempii. Moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti