tiistai 5. heinäkuuta 2011

Raakaa ruokaa

Mä kun välil vähän karsastan noit nappularuokii ni IM on ny keitelly meille kaikkii puuroi sun muita. Kyl noi muut koirat niinku syö kaikkee, Joonas jopa kuolaa niitten kuivien nappuloitten perään, en tajuu sitä!
Mä tykkään aika paljon naudanmahasta, niinku raakana, ja sit sellanen lohimössöki oli hyvää. Ja jos laittaa sekaan viel raakaa kananmunaa ja sen kuoret ni siitki mä tykkään. Tänään sit piti maistaa siansorkkii, emmä niit viittiny syödä. Jonku jalka hei! Eikä se kalkkunankaulakaan oikein houkuttanu. Mut sit sellaset rustot on tosi hyvii mis on lihaaki. Ja isot luut on kans hyvii, mä tykkään ku mun hampaat puhdistuu ja sit on paljo raikkaampi hengitys, ni Naneki tykkää ehkä enemmän pussailla mun kaa.

Me mennään muute koht Nanen kaa mökkeilee.

Tänään me oltiin taas uimassa. Äiskä, Yhmä ja Arttu ui ihan hulluina! Oli kyl ihan fantsuu taas. Vesiki oli tosi lämmintä.

Kesäkuun kysymyksiin tuli kolmetoist vastausta ja kaikki tykkäs niiden äiskästä. Hyvä! Mul on nyt heinäkuun kyssärinä et ootko käyny ulkomailla, koska mä oon nyt aika usein käyny ja oon koht menos kolmeen uuteenki maahan! Mul on tavotteena ostaa joka maasta uus sukka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti