maanantai 11. heinäkuuta 2011

Mun syntskät

Niin mä oon nyt sit yksivuotiainen. Perjantaina oli se syntskäpäivä ja heräsin siihen et mulle laulettiin ja annettiin sit säkki froliccei ja sukka. Ehkä parhaat lahjat mitä voi toivoa! Mist IM tieskin ostaa just NOI!!!??

Sit mun juhlat jatku mummilas mihin menin kaheks yöks täyshoitoon. Siel me tehtiin kaikkee fantsuu, kuten syötiin herkkui, esimerkiks jätskii ja makkaraa ja kinkkuu. Pääsin kattelee lauantaina traktoreitaki. Emmä niist niin välitä mut IM:n iskä halus mennä ni mä sit sen mieliks läksin mukaan kun se on niin tosi kiva, kuten IM:n äiskäki. Ja IM:n veli. Se veli kävi kattoos mua siel mummilas monta kertaa. Se aina tanssittaa mua. Oon kyl aika Aira Samulin, tanssin niin hyvin! Möksäl me sit varmaan Nanen kaa tanssitaan, eka sillei nopeita ja sit kun on romanttisen hämärää ni sit tanssitaan hitait. Kuono kuonoa vasten...

Nii, mä olin siel mummilas ku IM, Yhmä ja Äiskä lähti Lappeenrantaan johonki isoo agilitykisaan. Mäki ehkä pääsen ens vuonna, mut se ei sit oo Lappeenrannas, vaan jossain Kuopiossa. Mä ootan et sinne tulee sit paljon mun frendei, kuten Ansa ja Kovu, ja Milou. Ainaski noi. Ja toivottavasti muitki. Mä haluisin niitten kaa samaan joukkueeseen, kun siel on kuulemma joku sellanen kisa.  Sit ku mä tulin takas kotiin sielt mummilast ni ihan ekana annoin tosi monta pussua Artulle, eikä se murissu mulle! Se niin tykkää must, mut ei aina kehtaa vaan tunnustaa sitä.

Mun ihmisfrendi Tiina ehdotti et IM tekis mulle syntskien kunniaks Froliccihelmet kaulaan. Tosi hyvä idis, oottelen täs et koskas ne ilmestyis kaulaan...

7 kommenttia:

  1. Onnittelut, oon ajatellu sua paljon :-)Miss on Kuopio? Mä voisin tulla, tultiin just treeneist ja vitsi kun mä oon super! Olisin halunnut vaan jatkaa, mut pakottivat kotiin. Mä olin aivan liekeissä matkalla kotiin, musta tuntuu, että IM oli myös ;-) Se luulee, etten huomaa sen pinnan kiristymistä, kun mun "riekkumisen" takia seistä tönöttää "kuulina" tien reunassa odottamassa mun "rauhottumista". Mä kerron, kun sen pinna sanoo POKS. Jos oikein tulkitsin, niin se olis halunu jättää mut "riekkumisen" takia puuhu kiinni susien ja karhujen ruuaksi. Vaikka mussa on vaan kuivaa lihasta... Milloinhan alan saada aikuisten pöperöä, tiedätsä viksuna?

    -Ansa-

    VastaaPoista
  2. Frolichelmet... ;) Helmistä roikkuu lappu "Eivät kestä syömistä" =D =D

    Nanelta terkut, että hän alkaa heti harjoitella dancemuuveja kotona, jotta voi tanssittaa sit hyvin Kaisamulinia mökillä! <3

    VastaaPoista
  3. Ansa, se Kuopio on niinku tuol jossain, sinne pääsee varmaanki autolla. Me voitais sit olla se joukkue joka voittaa! Mä aattelin laittaa sinne Kuopioon sähköpostii (mul on oma sähköpostiosoiteki!) et palkintona sit rekallinen froliccei.
    Mä tiiän ruuista sen verran et jätskii sä nyt ainaki voisit alkaa jo syömään ja koht myös pizzaa, mä söin just äsken nimittäin sitä. IM sano et aikuisruokaaki sä voisit koht rupee jo syömään, vaiks heti tai sit viimeistään ku oot vajaa yksvuotiainen.

    Nane mä taidan käydä ostaas uuden tanssimekon, johon sä varmasti ihastut.

    VastaaPoista
  4. Meil on sellainen ongelma, ettei mamma ole koskaan tankannut, joten kisareissut silleen, että tankillinen riittää;-) Tuo ruoka harmittaa, kun se typerä spanieli saa Orijenin pöperöä nykyään ja se döfää hyvälle ja mä yritän varastella sitä :-)))) Mä toivon ja luulen saavani pizzaa ja jädeä jo tänään, nams. Siinä saa spanieli kuolata vieressä...

    VastaaPoista
  5. Meidän IM sano että se voi auttaa sun IM:a tankkaamisessa tai sitten voidaan mennä kimppakyydeillä ni tulee halvemmaks ja jää enemmän rahaa frolicceihin.
    Sano sun IM:lle että laittaa sitä spanielin ruokaa pikkusen sun ruoan sekaan. Ja sit jätskii jälkkäriks. Tai pääruoaks.

    VastaaPoista
  6. Mä yritän puhua sille järkee, en lupaa mitään... Toivottavasti sun IM ajaa, meillä kerätään vaan sakkoja ja se tietää vähemmän hyvää mulle :o/ Mun täytyy opetella vähän keinua ja keppejä ja sit olis valmista. Mun enkka on nekjä estettä oikein, mut aikaa on.

    -Ansa-

    VastaaPoista
  7. IM kyl sano et se voi ajaa! Se osaa tankata eikä oo viel kertaakaa saanu sakkoi!
    Mut siin alottelevien joukkuees on se hyvä, ettei tarvii osata keinuu, kun siel ei kuulemma oo niit kontaktiesteit ollenkaan. Se rata mis Äiskä kisas, ni siel ei ollu keppei ollenkaan (tirsk tirsk se oli alottelijoitten joukkuees!), mut kuulemma ne voidaan myös sinne tuomarin halutessa laittaa.

    VastaaPoista