sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Mä kävin Eläinsairaalassa!

Joo ennen ku kerron mun lääkärikäynnistä nii kerron että tos ois taas uus kuukauden kyssäri. Viime kyssäriin vastas 14 et käyttää sukkia, ja sit ei ollu yhtään sellasta joka ei käyttäis sukkia. Tosi hyvii vastauksii!

Mä oon kyl tosi hämmästyny edelleen tosta blogin kävijämäärästä! Nyt on jo yli 2000 käyntiä, ohhoh. Kai te sit tykkäätte musta ja mun jutuist..?

No joo mä siis olin eilen siel Espoon Eläinsairaalas ku mun jalka on vähän pipi. En oikein halunnu käyttää mun toista takajalkaa ja IM sit päätti viedä mut päivystykseen. Mulla on sellanen koukistaja pois paikoiltaan ja mä meen sit parin viikon päästä leikkaukseen. Mä oon kerran aikasemminki ollu leikkaukses, ku mult otettiin maitohampaat pois.
Mä olin tosi reipas muuten siel lääkäris eilen! Se lääkärikin oli tosi kiva. Mä kirjottelen teille kyl sit siitä mun leikkauksesta ja miten paranen.
Se mikä on sit tylsää ni mä en saa pitkään aikaan riehuu. Ja IM sano et froliceitten saanti vähenee, ettei must tuu läskiä kun en pääse niin paljon liikkumaan. Siit mä en oikein tykänny, et täst tullaan kyl viel neuvottelee.....

Ja te hei voitte sit tulla laittaa siihen mun kipsiin teidän nimmareita ja piirtää aurinkoja ja kukkia.

1 kommentti:

  1. Ja sydämiä kipsiin kanssa. Elä Kaisa unohda sydämiä. Tsempit sulle pikku ystäväinen leikkaukseen ja toipilaana oloon <3 Sitten kun sä oot taas entistä ehompi flikka, niin saat riekkua ja varmasti myös IM antaa sulle sitten taas froliccejakin (paljon). ;)

    VastaaPoista