maanantai 16. toukokuuta 2011

Keltanen jalka

Mullahan oli ekaks pinkki paketti jalas ja nyt viime perjantaina mä sain keltasen, jossa on vihreitä luita. Ihan makee. Seuraavaks mä haluaisin maastokuvioisen.

Mä olin koko viikonlopun mummilas, eli IM:n äiskän ja iskän luona. Mul oli siel tosi fantsuu ku mummi anto mulle koko ajan huomioo. Oli mul koirakaverikin siellä, naapurin Topi, se on se Artun veli.
Olin siel sen takii ku IM, Äiskä, Yhmä, Joonas ja Arttu oli siel mökillä. Mun poikakaveri Naneki oli mökkeilemäs.. Ja mä en nyt oikein tykkää ku kuulin vähän huhui et Yhmä ois menny lirkuttelee Nanelle!!!!! Mä olin hiukka kireenä täst juorust... Mut Äiskä ja IM rauhotteli, et kyl Nane oli uskollinen mulle. Toivottavasti... Ens kerral kyl meen ite mukaan tsekkaa tilanteen!
Niil oli kuulemma ollu muutenki tosi kivaa siel, mut kyl mullaki oli siel mummilas.

Tänään mä sain mennä mukaan kattomaan Yhmän agitreenejä. Siel oli yks kiva Piakin, joka syötti mulle nakkei. Me tutustuttiin sen takii, ku Pia esittää mut sit myöhemmin yhes näyttelys mihin IM ei pääse. Toi Pia on kuulemma esittäny Äiskääki pari kertaa ja niil oli menny tosi hienost, ku sillon yhel kerral Äiskä oli voittanu kaikki koirat ja siit tuli Suomen Muotovalio. Mut Äiskä onkin niin kaunis, mun mielest se on maailman kaunein.

1 kommentti:

  1. Hei Kaisa! Terkut täältä Nurmijärveltä sulle ja teitin koko poppoolle. Nane tossa vannoo ja vakuuttaa, että katseita ja muutamaa valssia lukuunottamatta Mitään ei tapahtunut Yhmän kaa mökillä. Joten jos sä vaan haluut (?!) niin Nane haluis viel seukkaa sun kanssas. =)

    Kerrohan IM:llesi ja karvatassukavereillesi suuret kiitokset viikonlopun reissusta ja seurasta! Seuraavalla reissulla sunkin on måste olla mukana! Halipatsuippa <3

    VastaaPoista