keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Ylihuomenna mennään sit..

Niin siis sinne leikkaukseen. IM kävi tänään jo juttelemassa sen fysito..ta..te.. siis sen joka anto niit aeropikkiliikkeitä, ni luona ja mä sit meen sinne jumppailee kun on sen aika. Äiskä kävi siel tänään ihan hoidossa ja ai että se tuli vetreenä takas!

Tietteks ku mul on tosi ihanii kamui! Se Satu joka oli sillon meidän kaa siellä Eestissä viimeks nii anto mulle ihkaoman vinkuvan pehmolelun! Siistii! Ja mähän sain jo siel reissussa mun poikaystävält Nanelta sellasen sydämen mallisen, vaik emmä sillon viel ollu kipee. Sain sen vaan niinku rakkaudenosotuksena.

Mua nyt vähä harmittaa ku meil meni ne mökkitreffit Nanen kaa mönkään, mut kyl me viel keretään. Äiskä ja Yhmä kuulemma lähtee sinne mökille ja mä sanoin niille et ei sit tartte rupee sille Nanelle lirkuttelee.

Mä sit kirjottelen miten mul siel leikkaukses meni, mua ei kyl jänskätä yhtään kun oon kuullu yhen Ilonan IM:lta että se on tosi hyvä paikka mis mut leikataan!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä leikkaukseen ja pikaista paranemista :) Kyllä se siitä...pian jalka on entistä ehompi ja voit taas juosta :)

    VastaaPoista