tiistai 26. huhtikuuta 2011

Mun ensirakkaus

Mä en tiiä mikä mulle tuli.. Mut mä oon rakastunu. Siks en oo hetkeen pystyny kirjottaa tänne.

Se tuli niinku ihan puun takaa, mä en osannu oottaa sitä mitenkään. Nytki mun on vähä vaikee koota ajatuksiani tänne.

Siis kaikki alkoi ku me oltiin TAAS siel Eestissä. IM otti kyytiin yhet tosi kivat Hannan ja Satun, ja niitten koirat, joista tuli tietty mun frendei. Ne oli Tipi, Sani, Dea ja NANE <3
Siihen Naneen mä sit rakastuin. Se oli sellast et mun sydän pyörähti ympäri ja viulumusiikki rupes soimaan. Vaaleenpunaset sydämet vaan leijaili meidän yläpuolella. Me oltais haluttu olla koko ajan kahestaan, mut ei meidän IM:t antanu. Aina ku mä näin Nanen niin mä villiinnyin. Nyt mul on kyl vähä ikävä sitä. Mut me kyl nähään parin viikon pääst uudestaan! Me lähetään mökkeilee! Mä kyl sanoin et voitais mennä ihan kahestaan, mut ei.. Sinne tulee tosi paljo muitaki.

Täs (Hanna Jauhiaisen eli Nanen IM:n ottamas) kuvas me pussaillaan, meit ei kato hävettäny yhtään tehdä sitä julkisel paikalla ku me oltiin niin rakkauden huumassa...

Mut siis näyttelyshän me oltiin samalla, mä sain sellasen junnusertin ja IM oli tosi ilonen! Mäki olin ilonen! Ja mun poikakaveri Nane sai sellasen aikuissertin. Siis onhan meil vähä ikäeroo, mut ei se haittaa meit. Ja sit viel se Sanikin sai sertin, meil oli siis tosi monta sertii! Se on kait ihan hyvä juttu, ku kaikki IM:t oli tyytyväisii.

Mä koitan nyt jaksaa oottaa meidän seuraavii treffei, tulispa ne pian...

Rakkauden turruttama
-Kaisa

1 kommentti:

  1. Voi sua Kaisaa, pikkuista lemmenhuumaista ;) Tunne oli kyllä voimakas molemminpuolisesti (Nane kuiskuttaa tossa vieressä jotta juujuujuu). Ensirakkauden tunnetta ei taida voittaa mikään. =D Nauti ;)

    Nanelta iso kasa pusuja ja pusuja ja pusuja <3 Kohtahan te taas näettekin. Ehkä me IM:t mökillä annetaan teidän jo vähän kaksinkin leikkiä. =) Siis jos te enää sillon seukkaatte?! =D

    VastaaPoista