torstai 14. huhtikuuta 2011

Kovaa juoksua

IM sano et mul on juoksut. Tarkoittanee sitä että on juostava koko ajan? En jaksais kyl ihan yötä päivää...? Ja sit mikä on ihan kiva, ni mun ei tartte juosta yksin, ku Yhmäki juoksee. Se oli menny agitreenehin ja IM oli sit siel todennu et on lähdettävä kotiin ku on se juoksu. Ois juossu siel radalla, höntti!

Mähän olin taas viime viikonloppuna ulkomailla. Must alkaa tuntuu että se on jo aika rutiinia hommaa. Me mentiin taas sinne Eestiin, mut nyt ajettiin vähän pidemmälle ku viimeks. Me oltiin muutaman kamun kanssa siellä, oli belggari Eve ja cairn Siru ja niiden IM:t. Nukuttiin sellases mökissä 2 yötä ja oltiin kahtena päivänä näyttelyski.
Mä en enää ollu pentuluokas, ku mä oon nyt junnu! Ihan kivaa olla junnu.

Ekana päivänä oli sellanen iso setä tuomarina ja sen mielest mä olin kolmanneks paras! IM oli tosi ilonen ku mä olin kuulemma vast päivän yli sen mist se junnuikä alkaa. Tokana päivänä mä en ollu niin kaunis sen toisen tuomarin mielestä. Se sano et mun pitää kehittyy... Joo joo, koko ajan koitetaan sitä tehdä, mut pikkuhiljaa. Ei mul oo kiire. Paitsi nyt tietty ku mul on ne juoksut. Hitsi oonki kyl mettässä juossu lujaa!

Siel agilitys oltiin maanantaina. Nyt mentiin sellasen renkaan läpi. Se kouluttajasetä heitteli sen renkaan läpi froliccei, ja mä sit menin niiden namien peräs. Sit mist täytyy antaa sille Sepolle extrakehut, ni on se, et se anto kotiläksyks sukan repimistä!!!! Miettikää!!! Aivan mieltsii! Nous mun arvoasteikos ainaski sata pykälää!

2 kommenttia:

  1. Se Seppo on hieno mies. Sanoi kerran Miinalle (se tyhmä spanieli), että hassua nähdä koira, joka tekee agia ja jälkeä samaan aikaan ja sijoituu. Se yrittää taas lauantaina Lohjalla, mut mä oon varma, että se tyrii taas, sil on ihan heikot hermot. Ei edes kestä mun roikkumista sen hännässä. Mammalla on paljon vähemmän trimmattavaa kun mä olen avittanut :-)))

    t Ansa

    VastaaPoista
  2. Ai totako ne juoksut tarkoittaa?!? Meidän ihmisäiti aina sanoo, että nyt ei voida mennä koiratyttöjen kanssa lenkille, kun nillä on juoksut. Epäreilua, kyllä mäkin osaan juosta! Kyllä pojatkin osaa, ei pelkästään tytöt! Ja me juostaankin tosi kovaa!

    Terv. Milou

    P.S. Onnea hienosta näyttelytuloksesta!

    VastaaPoista