keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Aksaa, ojia ja valokuvia

Mul nyt sit alko se agilityn alkeiskurssi, mä kyl tykkään siitä! Tosi paljon! Mä juoksin siel sellasta lautaa eestaas, sit sellasten keppien yli ja sit viel sen meidän kouluttajan peräs. Sil oli mun froliccei..
Juoksin IM:n kans sen sedän perään ja mä voitin ja sain ne namit. Niin jee!

Eilen me oltiin taas siel kentäl mis Äiskä ja Yhmä kesäisin treenaa. Nyt me mentiin sinne Äiskän ja IM:n kanssa, Yhmä jäi huutamaan autoon. Voi maailma kun se on välil rasittava.. No, sit mä seisoin siel ja must otettiin kuvii! Oon ehkä joku julkkis. Kait. Näin mä luulen. No, Äiskästäki otettiin kuvii ja sit ku ne kuvat oli otettu ni me mentiin sellaselle toiselle kentälle juoksemaan. Yhmäki pääs sinne ja IM heitti meille frisbeetä. Sen valokuvaajan sheltti oli siel kans, sen nimi oli Onni, mut se ei halunnu leikkii meijän kaa.

No joo, sit tänään me mentiin taas sinne kivaan paikkaan mis me saadaan juosta ihan täysii pellolla ja mettässä. Ni arvatkaa mitä Yhmälle kävi... Se juoksi sen pellon poikki ja kun nyt on lumia sulanu, ni sinne pellon keskelle oli tullu oja mihin Yhmä tippu! Eka se ei meinannu päästä pois sielt, Äiskä oli jo menos auttaa mut IM huusi sen pois. Kuulemma siks ettei seki tippuis. No Yhmä pääs sielt pois, mut sit me ei voitu enää juosta ku piti mennä sisälle kuivattelemaan sitä yhtä.. No ei se haitannu ku siel sisäl oli mun suosikki-ihmisii, eli IM:n äiskä, iskä ja veli! Ja siel oli IM:n täti ja se tarjos kakkuu ja kaikkee muutaki herkkuu kun sen heppa oli voittanu Kouvolan raveissa. Mut iha tyhmä palkinto, oli saanu rahaa. Must ei kyl tuu ravurii.. Kyl ne froliccei olla pitää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti