maanantai 20. kesäkuuta 2011

Rõõmus reisija

Mähän nykyään melkein jo puhun tota eestii, kun me käydään siel niin usein. Viime viikonloppunaki me oltiin taas siellä. Nyt oltiin Pärnu -nimises paikas ja tietteks mitä... Mun ensi(ja ainoa, jos niinku Äiskää, Froliceit, IM:a ja sukkii ei lasketa)rakkauteni Nane oli kans siellä. Meil oli niinku treffit. Kyl meil taas lempi leiskui, ehkei niin paljoo ku ensitapaamisel, mut kyl sitä sähköö oli silti ilmassa.

Me oltiin tietty samas hotellis taas mut ei kyl ollu yhteist huonetta. En tiiä miks... Nane vähä yritti liehitellä muitkin tyttöi, mut mä olin niinku tosi cool, enkä (muka) välittäny sellasest touhusta.

Yhmäki oli mukana, se kisas agilityssä ja voittiki jotain mitaleit ja ruokaa. Mäki saan maistaa niit sit ku se säkki avataan. Sit mä sain uuden frendin, sen nimi oli Peppi ja se oli saman värinen ku mä ja me oltiin melkein saman ikäsiiki. Me painittiin ja leikittiin aika paljon, Pepist tuli nyt ehkä mun paras shelttifrendi. Mä osoitin sen kiintymykseni pissimällä ja kakkimalla Pepin IM:n huoneeseen, tirsk tirsk tirsk... Se IM ei kyl tykänny siit! Vähän outo. Yritin selittää että se oli Peppi ku teki ne, mut ei se uskonu!
No, sainhan mä toisenki frendin, snautseri Oton. Me oltiin samas huonees yötä, mut me ei rakastuttu. Mä oon uskollinen Nanelle.
Mut kyl mä sit yritin osottaa kiintymykseni Ottoakin kohtaan pissimällä sen pedille. Siitäkää ei tykätty. Mä en tajuu. Yritin vaan jättää viestii et "Kaisa was here".

Ai nii, sit mul oli poskessa eka punkki ikinä! IM oli kyl laittanu mulle sellasta ainetta mun niskaan, minkä pitäis estää ettei niit punkkei tuu, mut tuli sit silti.

Mul oli kyl tosi kiva reissu! Näyttelyis mä olin kolmena päivänä erinomainen ja olin sit aina 3. tai 4. palkintopallilla. Ja sit toi mun jalka on jo niin hyvä et tuomaritki sanoi et liikun tosi hyvin. Vitsit jos mä oisin saanu näyttää niille et kuin täysii pääsisinkään... No mut koht mä voin, ei mee enää montaa yötä!

1 kommentti:

  1. Sustakin tais tulla mun paras shelttityttöbestis Kaisa. Meillä synkkas kyllä heti. Vaikka sun IM luulikin, että oot murheen murtama kun oot yksin matkalla ilman häntä. Hehe, sähän oot ihan maailman matkaaja oikeassa seurassa.
    Ja hei, kyllä meidän äiskä tykkää susta vaikka sä sen huoneen haisutitkin. Ja ainakin se osaa nyt arvostaa mun taitoja :D
    Kaisa <3 Peppi <3 + ihanat IM:ät

    VastaaPoista