perjantai 3. kesäkuuta 2011

Nyt ois niinku kesä

Koska on kuulemma kesäkuu. Koht mä pääsen uimaanki. Mult otettiin tänään se kauheen iso paketti pois jalasta, vähän mul oli hiertymii siel, et IM saa nyt huuhdella ja laittaa sellast rasvaa ja sidettä mun jalkaan viel hetken. Se mun leikkauskohta on kyl tosi hyvin parantunu, mut sit tuol polkuanturas ja siin vieres on vähän huonona se iho. Mut kyl se varmaan ihan koht on terve.
Tietteks ku Yhmälläki on jalka paketis! Mä luulen et se tykkää must niin paljo et seki otti sit siteen jalkaan. Sil on etutassus se side, ku mul on takatassus. Me ollaan aika erikoisen näkösii ku me käydään yhes lenkeil. Mut se tasapainottaa just hyvin ku meil on ne eri jalois. Yhmä ei kyl oikein tykänny ku se sai pinkin siteen siihen jalkaan, se kun ei oo miteskää neitimäinen...
Ja sit sil on sellanen lampunvarjostin päässä! Mä katoin eka et mikä kaikuluotain tänne on tuotu, mut sehä oliki sit Yhmä.. Se yritti juksuttaa mua et se ois saanu Nasalta työpaikan astronauttina... Eka mä uskoinki, mut Äiskä sit sano et ei sitä kande uskoo.

Äiskä ja IM kävi jossain Liettuas näyttelys ja mä sain olla sil aikaa mummilas. Mä vähän huiputin taas mummii enkä suostunu syömään nappuloit, joten sen piti sit antaa mulle makkaraa. Mul oli kyl vähän ikävä Äiskää ni ei ne makkaratkaan sillei kauheesti sit maistunu... Ja ku pääsin kotiin, ni emmä sitkään oikein viittiny syödä. No sit IM anto mulle sellasii Eukanuba -nappuloit joita Äiskä oli sielt näyttelyst voittanu ja ne kyl maistu mulle. Ja raaka naudanmaha. Nam. Ja kalkkunankaulat.  Ja Frolicit. Ja sit ku mä olin siel mummilas, ni mummi laitto mulle jalkaan SUKAN! Hiukka siistii! Se oli siks, etten mä repis sitä vanuu sielt mun jalkapaketist pois.

Mun pitää keksii teille uus kuukauden kyssäriki! Viime kyselys vastattiin et 8 menee järveen uimaan ja 2 ei mee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti