lauantai 11. kesäkuuta 2011

Kolmetonnii rikki

Siis ei niinku mun paino toi kolmetonnii, tirsk tirsk tirsk, vaan mun blogii on luettu yli kolmetuhatta kertaa! Hiukka mieltsin siistii!

Mut mä siis kävin eilen ekaa kertaa ihan oikees järvessä uimas ja tykkäsin siit kyl. Arttu, Äiskä ja Yhmäkin ui, mut toi Joonas ei uskalla. Se on poikkeuksellinen noutaja. Mä oon kuullu et niitten pitäis kuulemma olla ihan hulluna vedestä, mut lienee sit jotain pötypuhetta. Eka IM vei mut hihnan kans sinne veteen, mut mä sit sanoin et hei ota se pois et jos joku vaiks näkee, et kyl mä meen sinne ihan itteki. Ja mä sit menin. Oli fantsuu kyl. Voi olla et me mennään tosi pian uudestaan. Mä pakkasin jo mun uimakellukkeet ja -patjan, et tääl oltais niinku valmiina jo.................

1 kommentti:

  1. Mä olen pakottanut Miinan uimaan, sillä uimalla se pääsee mua pakoon metsälenkillä. Nyt olen mennyt jo perässä veteen. Mäkin osaan nyt uida. Miinan on pakko uida pian Ruotsiin asti, jos aikoo pakoon. Mä kun en sitä kieltä ymmärrä, Miina väittää osaavansa, on kuulemma treenannu niin paljon sellaisissa ryhmissä.

    -Ansa-

    VastaaPoista