torstai 15. syyskuuta 2011

Jätskimaassa

Vitsit ette ikinä usko!!! Mä kävin ehkä makeimmas maas ikinä! Siel oli nimetty jätskiki mun mukaan, niin siistii, niin siistii. Mä voisin kyl muuttaa sinne, siel ei sukatkaa maksanu paljoo. Tosin en tiiä mikä siin maassa on ton Frolicin laita..

No joo mut kattokaa hei:
 Ton smurffijätskin vieres on toi hiukan Frolicin värinen jätski ja se on Caisa - sargabarack nimeltään! Toi mun nimi on kirjotettu niinku tollei vähä kansainvälisemmin, koska mehä oltiin ulkomailla. Ja toi sargabarack tarkottaa niinku et jätskii. Eli tos lukee et Kaisan jätskii.

Me oltiin tosi kaukana IM:n, Äiskän ja mun frendien Kovun ja Hiskin kaa. Hiskin IM oli siel kans, mut Kovun ei. Kovu sanoki et se on kova jätkä ku se matkustaa ilman sen IM:a. No meil oli kyl tosi siidee, leikittiin iha sikana ja me yritettiin painii lenkeilläki. Ja häkissä. Niinku koko ajan.

Käytiin me sit näyttelyiski ja mä oon nyt niinku muotovalio, juniorimuotovalio. IM kyl meinas et ku mul on nyt nii vähän tota turkkii et emmä pärjäis siel, mut mäpä voitinki! Mä tuijotin niit tuomareit mun hypro.. hypno.. hyptonitoimisilla silmillä ja sit niitten oli pakko tykätä musta.
Äiskästäki tuli sen maan valio ja sit viel joku Grand Champion. Se on niinku jättiherkkusieni. Sen voi syödä.

Täs seuraavas kuvas me ollaan Kovun kaa Puolassa kävelemäs. Kovu näyttää valokuvaajalle kieltä, tirsk tirsk tirsk.. Mä yllytin sen tekee ton, väitin sille et se ei muka uskaltais, tirsk tirsk...

Vähän tuli painittuu Äiskänki kanssa, täs me ollaan hotellissa. Yritin muute päästä taas aamiaiselle, ja livahdin tietty käytävälle aamulla, mut tosi törkeetä, IM työns mut takasi huoneeseen! Kostoks sit Kovun kaa silputtii vähän yksii laastareit...







Kaikki kuvat on ottanu Hiskin IM.

1 kommentti:

  1. Kyl sä olet niin ihana, et mun mielestä sun mukaan vois nimetä jonkun jäätelön täällä Suomessakin. Se vois olla vaaleanpunaista jäätelöä, mikä vois kyl maistuu suklaalle (mun lempparia) ja ehkä banaanillekin (mun toista lempparia) ja sen jätskin nimi vois olla Cara di mio ~ Kaisa <3

    Terkut kotiväelle!

    Halipusuin Nane

    P.s. Toi jätskin nimi tarkoittaa "Rakkaani Kaisa"

    VastaaPoista