keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Höntsäilyä

IM sanoo mua höntsäks ja mul on aina kauheen hauskaa kun se sanoo niin.
Ja pussumaakariks. Ku mä aina annan niitä pussuja. Varsinki aamusin ku must on niin fantsuu et IM herää.

Tänään vähän söin IM:n sukkia, hiukan se tuhahti siit, kun ne oli jotku hyvät sukat. No en kai mä niit muuten ois ottanukkaan! Sit mä oon vähän syöny mun valjaita, niit solkia siitä. Ja sit IM:n repun solkia. Ja sit sen yhtä kesämekkoo. Ja vähän kaikkee muutaki mut en ny viitti kertoo et mitä, nimittäin jos se lukee tätä mun blogii ni se saa taas hepulit.

Mul oli ihan siisti toi viime viikonloppu. Mä reissasin mun frendien kaa taas ulkomaille. Sanin ja Taavin. Sanin IM oli kans mukana ja sit yks ihan hassun näkönen koira. Se oli joku pummi. Tirsk tirsk mikä rotu, pummi... Sil oli sellasta kikkaraa karvaa ja hassut korvat. Olin mä senki kaa ihan frendei. Vähäks me sit taas pistettiin aikamoiset painit pystyyn, varsinki Sanin kaa. Lattia vaan tömähteli kun me tehtiin hienoi nelsoneita. Se on joku painijutska kuulemma.
Se maa mis me oltiin ni oli Liettua ja sit me oltiin kaks yötä Latviassa. Must sit kuulemma tuli sen Liettuanki junnuvalio. Emmä ymmärrä mitä noi tittelit on, mut ei se mitään, niin kauan ku namii tulee.
Seuraavat näyttelyt mul onkin sit vast joulukuussa, lupasin IM:lle et kasvatan tosi makeen turkin jos saan joka päivä froliccei. IM sano et se on sit sovittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti