torstai 2. helmikuuta 2012

Lumileikkei ja uusii frendei

Moi fanit pitkäst aikaa!

Hitsit ku en oo pitkään aikaan kirjotellu tänne, et täytyy nyt kattoo miten tää lähtee luistaa.
Mul on sillei kaikkee ohjelmaa ollu, oon niinku esimerkiks käyny Liettuas IM:n, Äiskän, Lassin, Leevin ja muutaman muun kans. Me oltiin tietty näyttelys.

Nyt on tosi paljon lunta ja aika kylmää, mut must se on vaan kivaa. Juoksen ihan täysii lumihanges. Ruokapuolest pitää sanoo sen verran et oon siirtyny kokonaan herkkuilemaan, eli jotain barffaust se on ja tykkään kyl! Mut kyl ne frolicit on viel ykkösii.. Ja viime viikonloppuna IM oli jossain reissus ja toi mulle Hello Kitty -koirannamei. Oli kyl hyvii.

Mä kävin mun poikafrendin, eli Nanen kaa uiskaamassaki. Meist otettiin parisuhdekuviaki. Ja mä sain Nanelt tosi ihanii joululahjoi. Siel oli Late Lammas -patsas, vaaleenpunaset sukat, sydänkehys valokuvalle ja tosi paljon herkkui. Olin tosi onskuna ja oon vielki. Mä annoin Nanelle sellasen runokirjan johon vähän itekin kirjottelin ja siin kannes luki et taivaassa solmittu liitto.

No tänään sit kävi sellanen jutska et mun oli eka vähän vaikee päättää et mitä mieltä siit oon... Tänne tuli yks Kitka, se on Yhmän lapsi. Se on tosi kiva kyl, mutta.... Kun se tuli tänne ni se haisi ihan Nanelle, siis mun poikafrendille!!! Olin hiukka pöyristyny. En pyöristyny, tirsk tirsk.  Mut annoin sille sen heti anteeks, ja houkutin sitä Kitkaa sit leikkii mun kaa. Nane oli lähettäny mulle kyl terkkui, et ei kai täs tarvii olla miteskään huolissaan täst oudosta jutusta. Ehkä ne oli vaan käyny siel froliceil tai jotain. 
Mä saan leikkii Kitkan kaa sunnuntaihin saakka ainaski. Se on kyl tosi kiva. Yhmän lapset on kivoi vaikkei heti uskoiskaan. No ei vaiskaan, Yhmäki on alkanu nykyään leikkii mun kaa. Ollaan me aina oltu kamui, mut ei olla leikitty.

Joonas ku on vähän sellanen höntsä välil, ni yks yö me herättiin siihen et se vinkuu. Sit IM laitto valon ja katto et mist se ääni oikein tulee, ni Joonas oli sängyn alla eikä päässy sielt pois. Onks vähän noloo. Sit IM autto sen sielt pois ja Joonas oli ihan ihmeissään. Se oli kait nukkuessaan jotenki pyöriny sinne. Kyl mä nauroin! Se on muute koht jo kymmenenvuotiainen. Meil on sit varmaan juhlat, veikkaisin. 

Koht ois taas reissui tiedos, mennään ens viikol Lassin ja Leevin kaa vähän hotlaan Tallinnaan ja sit mul on pari muutaki reissuu kivojen frendien kaa, kerron niist sit myöhemmin lisää.

Mä nyt yritän kirjotella vähän useemmin, oon kyl vähän sellanen kiireinen uranainen..

1 kommentti: