maanantai 17. lokakuuta 2011

Wannabekaisa

Mä niin arvasin et tää päivä viel tulee... Siis nyt mua matkitaan jo. Olin eilen kattomas agilitykisoja joissa muuten kisas Yhmän lapsi, Miina, ja sit mun mökkeily- ja näyttelymatkafrendi Tipi. Niin, ni siel kisois oli mun värinen sheltti jolla oli kans eriparisilmät! Ja ei siin viel kaikki... Sil oli ihan samanlainen rotsi ku mulla!!!! Mut se oli poika, et siin oli pieni ero. Melkein voisin veikata et sen nimi oli Kai. En tiiä mut luulen.

Mulla siis on lainas Äiskän rotsi. Se on sellanen mis on joku hoitava vaikutus. Oon kyl aika ylpeenä kannellu sitä päälläni.

Joo ja sit siel oli mun ISKÄ!!!! Mä en taaskaan nähny sitä, mut IM oli nähny ja Iskä oli antanu sille tosi paljon pussuja. Et sielt tää munkin pussuiluinto taitaa olla peräsin.
Pääsin siel tekee muutaman kerran putkenki ja ai et oli siistii!! Mä vähän pärräsinki siinä ku ootin että koska saan juosta sinne putkeen.

Sielt kisoist me sit mentiin IM:n tädin luo. Se on se paikka mis on niit heppoi. Siel me juostiin pellolla tosi kovaa. Sit ku istuttiin siel sisäl ni se täti tuli SUKKAPARIN kans ja sano et haluuks sukat? No mä tottakai halusin. Tai se kait tarkotti kysyy sitä IM:lta ja se laitto ne siihen olkkarin pöydälle ni mä samantien pomppasin sinne ottamaan ne. Mut mikä siin oli aika tylsää ni IM nappas ne heti pois multa....

Hiukan sapettaa vielki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti