maanantai 24. lokakuuta 2011

Kaisa polskii

se polskii ja polskii ja polskii..

Olin uiskaamassa mun Äiskän ja Broidin kanssa. Mä löysin mun kauan kadoksissa olleen veljeni! Se asuu tietteks sen mun frendin, Hiskin kanssa, hiukka siistii.

Nii, me oltiin siis siel koirakylpyläs (missä koirien kylpytakit, kysyy vaativa ja innovatiivinen asiakas?) ja meil oli ihan fantsuu. Mä voitin joka kerta Äiskän ku uitii kilpaa altaan reunast toiseen. Mun broidi oli kyl vähä hassu, se koitti uida takaperin, tirsk tirsk. Ja sit ettei sille tulis paha mieli ni mäki pari kertaa muka yritin uida takaperin.
Ja sit mua niin tirskututti seki, et Broidi yritti koko ajan juoda sitä altaan vettä. Ehkä se luuli sitä tosi isoks juomakipoks niinku mä luulin sillon ku ekaa kertaa olin tuol. Mut emmä kyl juoda yrittäny... Mä sanoinki sille siit.


Mun broidi! Löysin sen tuolta ikkunan takaa.

 Täs mä polskin ku delfiini konsanaan

Me broidin kaa uiskataan kimpas ja Äiskä kannustaa. Äiskäki ui, mut se ei käyttäny pelastusliivei. Must noi oli niin makeet et halusin ne mun päälle.

Äiskä tuijottaa IM:a tosi anovasti ettei tois enempää noit sen lapsii sille huollettavaks.

Sit uiskaamisen jälkeen mä sain ite valita sielt pakastealtaast mitä haluun et IM ostaa mulle. Nousin sinne ihan ite kattomaan ja valitsinki sit kaikkii herkkui, niinku kanan selkärankoi ja poroo ja sen semmost.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti