lauantai 12. maaliskuuta 2011

Vähän kirjottelen taas

Mul on ollu aika vauhdikas viikko, siis sikäli että oon juossu tooosi lujaa! IM vei mut ja nää muut 2 kertaa sen mummolaan juoksemaan pellolle ja metsiin. IM:n iskä oli aurannu sinne tosi makeet juoksuradat ja niil samoil radoil on juossu heppoikin. Vähäks ne hepat jättää makoisia palleroita sinne tielle!!! Mut ei ne kyl ihan froliceitten verosii ollu..
Ja ai että Yhmä jakso kans huutaa ja juosta ja pomppia ja sit se kantaa koko ajan jotain keppii mitä sille pitää heittää. Arttu taas agenttihommissa kaivo lumihangesta jotain todistusaineistoja, kun siit näky vaan takapuoli ja häntä kun se oli niin syvällä.  Sit se myös 007 -tyyliin välillä luuli piiloutuvansa sinne lumihankeen, mua kyl vähä nauratti ku eihän se tajunnu et ku se on musta, ni kyl se sielt valkosest hangest erottuu!!

Sit mä olin yhtenä iltana IM:n ja Yhmän kanssa agilitytreeneis. Toi Yhmä on kyl ihan taukki siel.. Se vaan kiljuu kurkku suorana ja yrittää koko ajan sabotoida muiden koirien menoo. Sit ku se pääsee itte sinne radalle ni se jatkaa sitä huutamista. Se kyl menee siel aika lujaa samalla, et vähän sillei kateellisena katon et kyl mäki haluisin olla yhtä nopee...
Mä treenasin siel mulle uutta estettä, pöytää! Mä  hiffasin sen heti, arvatkaa miks...? No sen pöydän pääl oli froliccei!!! Mähän karkasin sinne koko ajan sit. Menin mä kerran putkestaki.

Tänään me oltiin Liedossa, äiskäki oli mukana seuraneitinä ja sit Yhmän viiden pennun isän IM. Me oltiin jonku ulkomaalaisen ukon koulutukses... Siel oli tosi paljon koirii ja mä juoksin siel ympäri kehää ja tein käännöksii ja seisoin paikoillani. Ihan jees juttu. Arvaatte varmaan mitä siel sain koko ajan syödä...
Se mies on kuulemma joku näyttelyguru. Mä noist mitään tiiä, kunhan tein niinku IM pyysi. Nyt mä sit oonki toooooosi väskänä, ja huomenna pitäis sit mennä uudestaan. Kuulin et sen kurssin jälkeen mua oottaa joku ylläri..... Jänskääjänskääjänskää, mitähä se on???? Mä veikkaan et käydään froliccitehtaalla tai sit sukkakutomossa...

-Showstar Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti