maanantai 14. maaliskuuta 2011

Ja arvatkaas mitä TAAS

Mun elämä on aika vuoristorataa... Tuntuu et viimeaikoina ei oo kaht samanlaist päivää ollu! Tänään oli sit taas sellanen juttu et en koht enää pysy IM:n ajatuksenjuoksus perässä. Tai emmä kyl oo hetkeen pysynykkää.

No joo, kaikki alko siit ku mut, äiskä ja Yhmä pistettiin autoon. Sit ku oltiin ajeltu ni tultiin sellasen paikan pihaan missä oli yks Yhmän lapsi! Vähäks sil on niit lapsii, ku tää ei ollu ykskään niist mun bestiksist. Tää oli Miina. Se oli tosi paljon Yhmän näkönen, mut silti se oli kiva!

No me sit mentiin sellaseen isoon rakennukseen sisään ja siel oli joku allas täynnä vettä!!! Mä katoin et asuuks tääl niinku joku superjättikoira jolla on noiiiiiin iso juomakuppi.. Ei se ollu juomakuppi. Kait. Koska äiskä ja Yhmä ja se Miina meni sinne! Mulle laitettiin sellanen oranssi jutska päälle ja arvatkaa mitä sit kävi..... MÄKI jouduin sinne juomakuppiin!!! Mut tietteks mitä.. Se oliki aika fantsuu! Mä kyl tykkäsin. Se oli kuulemma uimista ja se juomakuppi onki uima-allas.
Mä en viel ihan uskaltanu itte mennä sinne, mut ku IM pisti mut sinne, ni uin tosi nätisti. Sit mä juoksin ihan täysiiiii sitä allasta ympäri.



Mut sit Yhmä... Se oli niin oma ittensä siel taas. Se pomppi siit altaan reunalt sinne veteen monta kertaa. Ja sit menin vähän hämilleni... Äiskästä nääs. Must tuntuu et sitä vaivaa joku... Mä en tiiä mihin pitäis tän asian tiimoilta ottaa yhteyttä.. Se nimittäin huusi ja kiljui siel samal taval ku Yhmäki ja hyppi kans sinne altaaseen. Siis MUN äiskä!!!??? Ei se tollanen oo ikinä ollu ennen. Onkoha mut sittenki adoptoitu.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti