keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Mulla on tehtävä!

Mun frendit Tipi, Sani ja Saana anto mulle haasteen, mä tuun nyt tunnustaa aika rajui juttui itsestäni...

Tunnustuksen/haasteen saaneen täytyy:

 
1. Kiittää tunnustuksen saajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.


1) kiitti!

2) mä haastan:
- no tietty Nanen
- Lassin ja Leevin
- Ansan
- Miloun
- Kovun
- Robinin ja Hertan
- Miinan
- NoXin

3) no tos yläpuolel on teille se tieto

4) ne asiat must ittestäni:
- seukkaan Nanen kaa
- tykkään Froliceist
- sit mä tykkään jätskist
- mul on tosi monta sukkaa
- mul on maailman paras Äiskä
- mun mielest agility on kivaa, varsinki putket
- aamusin pidän tosi kovaa ärr rärr rärr -ääntä ku IM laittaa mulle valjaita, koska on niin siistii päästä aamulenksalle. Samalla hypin Äiskän ja Yhmän päälle.
- tykkään tosi paljon Äiskän lisäks Yhmästä, Joonaksesta ja Artusta.


Nää asiat tuli teille varmaan aika isona yllärinä, mut mä oon vähän tällänen et tykkään yllättää kaikkii...

1 kommentti:

  1. Koitan vastata mahd.pian haasteeseen. En osaa vieläkään oikein käyttää tätä kapistusta, joten mamma saa auttaa mua. Siks voi vähän kestää. Laav uu Kaisuli <3 Terkuin Nane

    VastaaPoista