maanantai 9. toukokuuta 2011

Voihan kurarukkanen

Kaikil lapsil on kurarukkaset, joten mäkin sain omat! Sellaset punaset, aika makeet. Mä vähän rupesin nyppii niit vanui sielt mun jalkapaketist, ni IM osti mulle sit rukkaset. Mä kun en oikein tykkää pitää sitä kaulurii, se on ihan tyhmä.

Joo se mun leikkaus meni tosi hyvin, mut olin mä kyl tosi ilonen ku IM tuli hakee mut sielt pois. Nythän mä en sit sais juosta olleskaan, mut mä aattelin et paranen tosi nopskaan ni sit saan taas pomppia ja juosta. Hirveesti haluisin painii Äiskän kanssa, mut niinku tiiätte, kaikki kiva kielletään. Paitsi sukkien kans olo ja froliceitten syönti. Mut niit ei lasketakaan kivoiks jutuiks, ne on elämän perusasioita.
IM:a vähä surettaa kattoo kun mun tekis mieli leikkiä ja hyppiä ja kaikkee sellast, mut mä oon niin nuori et kyl mul on aikaa viel tehä sitä.

Mul siis on nyt sellanen tosi paksu toi toinen jalka, mut mä osaan silti hienosti kävellä sen kaa. IM jänskäs ekaks et miten mä käyn pissillä sen jalkani kanssa, mut onks se vähän pönttö, ihan normaalisti mä käyn.. Hei ehkä vähä noloo...

Mä olin muuten sunnuntaina ekaa kertaa huutokaupas! Siel yks miesi huus jotain kolme tuntii putkeen ja mä vaan kuuntelin ja söin makkaraa ja annoin kaikkien rapsutella mua. Ja aaah hah haaa yks mies oli aika hönö, se luuli et mä oisin muka joku corgi! Ostais vaan koirarotukirjan... Nii joo, sit mä pöllin siel IM:n äiskän ja iskän piparkakut ja söin ne salaa tuolin alla.. Olin hiukka ovela. Ne oli unohtanu ne IHAN VAHINGOSSA mun nenän eteen! Vähäks mul kävi tuuri..

1 kommentti: