perjantai 1. huhtikuuta 2011

Uus kyssäri

Nyt kun kuukausi vaihtui ni mä vaihdoin ton kuukauden kysymyksen!
Edelliseen kysymykseen tuli vastauksii et 11 tykkää froliceist ja 1 ei tykänny (???).

Mä olin tänään sellasen agilityn alkeiskurssin pääsykokeis. Siel piti eka seistä ja sit ne testaajat tuli lääppii mua, sit mun piti juosta lujaa IM:n luo ja lopuks viel me leikittiin sukalla ja mä ärisin kauheesti ja revin sitä sukkaa.. Oli ihan kivaa.

Mut sitä mä en tajuu et ku mul alkaa joku alkeiskurssi ens maanantaina, ni miks mun piti sit tonneki mennä? Siis kuvitteleeks IM et mä tarviin kaks eri alkeiskurssii! Kyl mä kato vähemmälki oppisin. No, se toinen alkeiskurssi on sellases hallis ja yks Seppo pitää sen. Se toinen alkeiskurssi on sit siel ulkokentäl mis Äiskä ja Yhmäki kuulemma kesäsin treenaa.

IM kyl koittaa sanoo että ei viel tullu virallist vahvistusta et pääsisin sinne ulkona olevalle kurssille, mut kyl mä ny olin niin hyvä et mitä se siin jarruttelee. On kai vähän viel ärtsynä niist sen housuist jotka mä tänään rei'itin...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti