perjantai 2. syyskuuta 2011

Nallekarkkei ja jugurttii

Niin mä yks päivä vähän otin tost pöydält nallekarkkei, tykkäsin niist aika paljon! Ja sit menin syömään IM:n kulhosta marjajugurttii, sekin oli tosi hyvää.

Nyt ku kalenterist käännettiin taas uus kuva, ni mäki laitoin uuden kyssärin. Viime kuus tuli vastauksii niin, et yks asuu äiskänsä kanssa ja 8 ei asunu.

Mä oon menos huomen Vantaalle näyttelyyn, vähän mua on tirskututtanu ku IM melkein itkee ku mä tiputan mun turkkii pois. Nyt mul on sitä enää tosi vähä jäljel, pääsee kyl juoksee kovempaa ku ei se turkki ota nii paljoo ilmanvastusta.

Me ollaan lähös ens viikol Äiskän ja IM:n kans johonki tosi kauas matkalle, me ollaan siel viikko!! Mun frendi Kovu tulee kans ja Kovun iskä, Hiski, se on se joka oli meijän kaa siel Venäjällä. Mä en muista sen maan nimee mihi me ollaan menos. Joku Ro.. Ru... RUOKA! Joo se se oli, ruoka. Hyvä et muistin sen.


3 kommenttia:

  1. Juokse kehäs niin lujaa, ettei sua nähdä :-) Ihan en ymmärrä mitä siellä pitäis tehdä ja miksi ja ennenkaikkea milloin siel kehäs alkaa se TOIMINTA. Onko asia avautunut sulle?

    -Ansa-

    VastaaPoista
  2. Mä juoksen siin pöydälki tosi kovaa ympyrää, ni se tuomari ei nää mun vähäistä turkkii!

    No mä oon aatellu et se kehä on sillei et siel on tarkotus metsästää mahdollisimman monta namii IM:ltä.

    VastaaPoista
  3. Tuota oli meil viimeks :-)))) IM syötti mua niin, että päästelin kunnon prinsessamasii röyhtäyksii ;-) Koskaan enkä missään muual saa nameja pelkästä olemisesta, siis tartte tehä mitään ja nappulaa tungetaan huuleen?!?!?

    -Ansa-

    VastaaPoista